Trevlig lapp i brevlådan :D

Självklart - vi kommer :D Årets sommarfest - 10 års jubileum !! Extra kul e att jag o marcus varit med varje år !! De känns lite stort ;) Appropå stort så har jag vuxit på bredden för var år, se man på korten från första festen 01 till nu så har ja verkligen vuxit för var år. O tyvärr känns de som att ja e lika stor nu som i fjol fast Kajsan låg i magen då... Men vi få väl se bilderna sen - eller inte !
Men till nästa år hoppas jag att de gå nedåt istället :)

Saknar Marcus :´( ja han e borta på norrlandsturne igen MEN nästa vecka har vi SEMESTAAAAAAH :D:D:D Kolmården här kommer vi :D gu va ja längtar! Bort en liten stund, bara rå om varandra o skita i alla måsten som hänger över, renovering tex...
Känner att min vilja verkligen finns men inte orken :( ja e inne i en slutkörd period igen, eller mycket för att en förkyldning brytit ut, ja som inte varit sjuk på länge nu, men tack för att de e nu o inte nästa vecka!

Kajsan är bättre 37.3 när hon la sig. Zack hade 37.4 så nu bli de väl hans tur me feberdagar *suck* Men de löser vi rätt lätt me lite film o mys i soffan. Eller kanske en extra datatid... Värst känns ju att jag blir sjuk, man ska orka med oxå... Hoppas kunna sova bort lite snuva o halsont i natt. Ber för att Kajsa ska sova bättre ! 


till älsk !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0