05.11 pip

Här är det godmorgon efter kl 06.00 anser jag MEN denna morgon ansåg Kajsa att det var morgon redan 05.11 *suck* va ha jag misslyckats med ;) haha!

Jag kunde få henne att ligga kvar till typ 05.35 vilket jag tyckte va rätt bra men sen blev det upp o koka kaffe, slå på tv4 nyhetsmorgon och sitta o mysa mysa mysa busa.

Nu har hon somnat om 06.41 efter lite protester...

Zack sover fortfarande :) Så jag borde ju oxå go o sova lite till... Men de e såå skönt med lite egentid på morgonen, duscha o göra sig klar själv. En kaffe och nyhetsmorgon de e lite lyx det. Så jag får ju väga det emot att få kanske en halvtimmes sömn till... man e ju lixom redan vaken.

Soluppgång ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0