Home Sweet Home...

Hemma hela helgen !

Sånär på en tur till stan för att hämta firmabilen på bilfirman... FY F-N vilken jävla skitfirma !!!
Ja som ni tidigare kunnat läsa har jag ju stått där o skrikit o varit fruktansvärt arg. Hade det funnits någon där idag att skälla på hade de nog fått sig en till avhyvling :[
Marcus prata med de i fredags att han skull hämta bilen i helgen o att de skull lämna den ute. Tro ni den stod ute ?? NÄE PRECIS !! Vilka jäkla päron som jobbar där! M. ringde nummerupplysningen o Tack o lov fick han ett mobilnummer till nån där som faktiskt oxå svara - kors i taket - MEN denne man satt i ÅRE o kunde ju såklart inte komma dit... Han fixa iaf. att en dotter kom o öppna åt honom så vi fick med oss bilen hem. Så gissa hur irriterad vi va när vi kom dit o ser att bilen inte står där ute som de lovat... *suck* ALDRIG MER DEN FIRMAN IAF. !

Annie o Stinisen kom idag o va med oss ända tills de va dags att hämta pappan på jobbet :) gosisen Stina - moster älskar ♥

Sen kom Familjen Bäck på middag. Bra det =) Zack fick leka av sig ordentligt o somna gott när det va dags för sängen. Kajsa hon tjura precis som igår o skulle inte sova. Somna vid mig (bröstet) och när jag sen lägger henne i sängen vaknar hon *suck* Detta ha hon börjat med nu för ett par dagar sen... vad göra ?? Men de bli ju tidiga kvällar ;) somna kl 20 igår o 20.30 idag =)

Nu ska jag oxå sova så jag orkar med i morgon !

Optikern 10.30 - hoppas Annika kan ha barnen. Eller barnet.

13-15 pyssel av skräp på folkan. Tänkte det kan va nå för Zack. Eller så åker vi till Bäck på kaffe o mera bus :)

Fy 17 hur det ser ut här... o värre o värre bli det ju bara :( nu får solen ta o titta fram lite mer så energin till att vilja byta gardiner o ta undan all skit kommer fram igen :) Problemet med mig är bara att jag VILL men får det ändå inte gjort... hur bär jag mig åt då??
Sover på saken...

Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0