LYXHUSTRU ...

Ett steg närmare Lyxhustrulivet ;) haha! Om jag nu någonsin blir det eller om jag överhuvudtaget VILL det.
Marcus klara iaf. budget denna månad :D han ligger ÖVER 100% o de känns ju fantastiskt bra ! :D

Vad innebär då lyxhustru livet för mig??
Ett par nätter på hotell med den (eller de, om barnen e med) jag älskar :D
Jag kan ta ut färre mammadagar :D vilket innebär att jag kan va hemma längre o leka lyxhustru ;) Men jag kan ff. inte köpa de där svindyra barnkläderna som bara finns i stockholm... fast de e inte heller något jag längtar efter. O tur e väl det ! :)

Så nu ska jag ta o kolla in Svenska Hollywood fruar o se om jag kan "lära" mig något - haha !! ;)
Men herre gu! Anna Anka kan inte öppna en Champagne !
HAHA ! Maria M kommer frysa ihjäl i -1 grad !! hon ha ingen aning om de e kallt eller inte.

Så, nu ska jag tradera lite oxå, sälja inte köpa för att kunna nå målet Noll mammadagar :D

Älskling ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0