Natten Natten ... och fotografen :)

Natten :D Kajsa sov !! 20.45-06.00 :D Bra gumman !! Men tyvärr blev det ju bara 4.5 timmar för mig... filmen ni vet :/ Men den va bra ;)

Shit !! Nu börjar jag bli lite nervösbajsis över att åka o fota, undra hur det kommer att gå.. Jag ha ju varit där en gång när Z. va liten så ja vet ju att de e ett helt företag, o nu ha jag två att hålla lugna där ;) haha.. Vi tar det för va de e o e lugna så ska ni se att de bli nå bra av det :)
Sen bli jag ju lite sur på mej själv som oxå kommer att fastna på korten... jag önska att det bara va insidan som fastna, för ja hoppas den e fin iaf... fan ja e inte speciellt nöjd nu :/ men när i hela friden ska motivationen komma?? *plingplong* så står den utanför dörren :D

Skynda klä på oss nu så vi kan åka.

Mina barn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0