NATTEN...

Natten mot igår sov ju Kajsa hela natten :) Natten mot idag vakna jag av att Zack kommer in till oss o ligger o snurrar, har svårt att somna om. Men tillslut, i Kajsas skrik somnar han.... Behövde han höra henne skrika för att kunna somna ;) Ja hon vakna vid 4.20. Jag tänkte - nehepp ja ska INTE amma än! Igår sov du så nog kan du... 20 minuter tog det sen somna hon om... många tycker nog att ja va elak MEN jag dömmer mig själv inte förrän jag ser om det funkar eller ej. Blir denna natt likadan alltså 20 minuter så vet ja inte hur jag gör med nästa... För sen sov hon ju till den "magiska gränsen" kl 06 då jag anser att det får vara godmorgon. Då när hon vakna gick jag genast ut till soffan o amma. Hon somna om till 07.30. Själv vakna jag vid 8 o kom upp till ett dukat frukostbord ♥ De e kärlek det !!

Nattamat... nä tack ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0