Tack för det !

Ja det blev en BRA dag idag !
De behövde nog både jag o barnen efter två rätt jobbiga dagar utan pappa i hemmet...
Han kom precis hem nu :) Hurra! För de ha inte varit kul denna gång :(
Men stackarn körde fast i snömodden typ tre (20) meter från hemmet - TACK JON för hjälpen att komma lös !

Camilla o Jamie skulle hälsa på här på förmiddagen o jag panik över hur illa det såg ut här. Men så ringde de o liten J. hade fått feber :´( stackers lillkille, men de e väl som det brukar när man fått spruta. Trist.
Men som ja brukar säga inge ont som inte har nå gott med sig... vi hann städa ;D

Sen ringde vi Helena o Barnen. Saga Ida och Hilda. De ville komma o leka o jistanes va bra de lekte ihop !
Inge bråk eller tjafs alls :) Precis som de ska vara ;)
Jag fixa lunch Korv potatis morot blomkål oregano och en skvätt grädde. Mycket lättsamt bara in i ugnen o sen va de smarrigt gott :) Medans ugnen ändå va varm så snodde jag ihop lite muffins åt oss oxå ;) receptet finner ni under recept. Braiga muffins. Nu har jag testat de 2 gånger så de e ett bra recept för jag lyckas med de även denna gång :)
Barnen lekte ute i lekstugan o hoppa glatt i snön som mer e slask nu... men de finns fortfarande massor av det kvar.
Kajsan fick inte gå ut idag för det tokblåste :( Så vi hoppas på bättre väder i morgon då vi går eller åker upp till Jessica o Barnen. Vi har inte setts på ett par veckor så Killarna kommer nog gilla att få leka, bygga lego tillsammans igen. :) Men som sagt hoppas på bättre väder så vi kan va ute lite oxå.

Nu facebook Tradera o Fuskbyggarna på tv4.

Toppendag ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0