Tung morgondag...

Har precis sett "luftslottet som sprängdes" så nu har vi sett alla tre delarna! KUNG !!
Men klockan ha ju dragit iväg... 00:52 Vi som ska upp tidigt i morgon och till fotografen sen e de full rulle hela dagen. Jag kommer att vara helt slut som artist när vi väl e hemma igen.

Fotografen 10.00 och när vi e klara där åker vi till syster för lunch och lek tills vi ska på simskola kl 16.30. Får se om jag lämnar liten K. hos moster eller om hon får följa med... men du, vi kanske inte ens ska dit... Zack e ju småförkyld, o nu verkar det som om hostan kommer oxå... hmmm. Kanske inte bli så stressig o jäktig dag ändå.
Ok det kanske inte låter så svårt ändå med "bara" två tider att passa, tre ställen att vara på, Men jag e ensam iväg med båda barnen o simskola med liten med dusch o grejjer e inte kul. Sen få till det hos fotografen e ju bara det ett projekt i sej. Så nu e de dags att sova så jag kan vakna i morgon med humöret på topp :D

Här är Zacks 6 månaders bild... så nu ska vi försöka få till en lika bra på Kajsa :)


Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0