VÅRFLUGA ?!? VÅR VÅR VÅR !!!


Vi såg årets första fluga !! =D
Zack kom o hämta mig in till hans rum där han satt o byggde lego.
-Mamma, de e nånting i mitt rum. Ett djur tro jag... Jag försökte kasta lego på det men då försvann den :-0
Sen hitta vi den på fönstret :)

Ännu ett tecken på att våren närmar sig... Dörren öppen!

skönt att vara ute i härliga vårsolen !
 
Dricka hemmagjord lyxchoklad...

och se mamma skotta Garagetaket. ;)
   

Härlig dag med andra ord =D
Det blev ingen lång prommis då det blev skotta tak istället. Men till Ica tog vi oss med en omväg så Ja de känns i fogarna :´( Men Tjuriga jag skotta på, det är ju kul när man kommit igång o då skiter jag i att det gör ont så kör jag på... men får ju sota för det nu :´( hoppas det känns bättre i morgon ! Jag vet ju att det kommer kännas fruktansvärt att kliva upp ur sängen i morgon men sen under dagen hoppas jag gå till mig... Skönt va de iaf. att va ute o inte minst att skotta :) behövde få ur mig lite irritationer tro ja ;)

Våren ♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0