Båda barnen sover! ...

Båda barnen sover! Jag får sitta själv på toa! Japp med mobilen :) men jag tänker inte spola ned den igen. Inte! gårdagskvällen var fin, tog en promenad till ok köpte glass istället för att se bolibompa. Kristin o barnen följde med. Mysigt med en spontan grej sådär o att kompis följer med med så kort varsel, kul att fler kan vara spontana =) där mötte vi marcus! Typ timmen tidigare än vi räknat med =) överraskade båda när vi var där o han svängde in =) Dagen då, förhoppnivis e syster hemma så jag o först bara kajsa kan hälsa på sen hämtar marcus Zack o kommer med honom. Mellan hans 2 besök idag. Hoppas! =) NÅGON SOM ÄR HEMMA PÅ LÖRDAG VID 11 OCH KAN TÄNKA SIG LÅNA MINA BARN EN STUND? Kajsa framför allt, Zack får säkert vara med någon kompis eller sin farmor. Barnenshus har säkerhetsdag och säkert bra pris på bilstol. Tro vi behöver en till när vi byter till kajsa så vi har en i var bil. Tänkte få åka o kolla-köpa. Nu ska jag passa på att göra annat än att sitta här o Blogga, dags att väcka Zack kan ja tänka. Kraam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0