De smäller i tvättstugan :/

och jag måste gå ned dit ... :( Zack ha ju kalas i morgon o hans kalaströja ligger i tvättmaskinen. Tvättmaskin kanske håller på att gå sönder?? Den kan väl hålla till skatten kommer iaf... i December för vår del :/ Hade såå väl behövt den nu till semestern.

Idag Jobba Marcus i Härnösand över dagen o sen blev han bortrövad för att bli avtackad från sitt gamla jobb...

Snälla de bjöd även in mig :) Zack fick sova hos Moster Annie o Jag tog med mig Kajsan o åkte dit på middag. Var hemma vid halv 9 ungefär. Trevligt att komma ut o iväg en sväng :)

Medans MrM va i Härna åkte jag till Granlo, mommis o moff, med barnen. Lämna de där o drog själv in till stan :) såå skönt att få gå själv ! Men de bästa va väl ändå att det hade gått jättebra med malajsan. :) Zack o Stina lekte som vanligt bra tillsammans :)
TACK ! De behövdes att få vara helt själv en stund.

Så nu verkar maskinen vara klar och de e inte länge kvar på eurovision, men de e inte speciellt spännande då sverige inte fick va me :/

Morsdag i morgon ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0