Jag tänker inte ropa HEJ men...

Jag viskar ett äntligen tyst och försiktigt... sicken dotter till att vara tjurig, bestämd ! När jag lägger henne i sängen tro då inte att de e speciellt spännande att ligga på kudden när man kan dra sig upp efter spjälorna, vingla och kanske kanske kunna hålla balansen. Så där sitter jag som elaka mamman o puttar ned hennes lilla arm så snart hon tänker ta en spjäla o börja dra sig upp. Kan lova de vart många nedputtningar :( Men tillslut insåg hon att det inte va nån idé. Så den metoden kanske fungerar..? Hon titta på mig som om att hon tänkte - ja men när du har gått dåå kan ja resa mig, jag lurar mamma lite och blundar, då kanske hon tror att jag sover och går... jodå hon blunda o kika upp, gnällde lite blunda o kika upp. Men nej du jag satt kvar tills hon sov, ja nästan sov iaf. Då låg hon kvar o tugga lite på nappen och nu sover hon gott.

Hon e så kavat o modig, tro hon kan allt nu! Drar sig upp mot allt allt allt och kastar sig hejdlöst ut ! Ja, man får dra efter andan några gånger på en dag. 
Sen äter hon ALLT som ligger på golvet, mammas lilla damsugare ;) 
Så de e ingen vila eller ro nu när hon e i farten. Så hade man nån plan på att göra nåt, som plocka disk, blogga eller gå på toa så e de lika bra att glömma det på en gång. Ned på golvet o va med i leken istället.
De känns bra att hon sover sådär tre gånger på en dag. Så man får pusta ut lite ;)
Brukar kunna vara Halvtimme till en ohalv timme x 3


Shit va jag kommer kunna få det jobbigt i framtiden, men ja älskar dej hjärtat mitt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0