Så j-la trött !

Ja, e de inte typiskt ! Har ju nyss haft mensskiten så kommer den igen ! fan nån jävla mellanblödning :[



Men dagen i sig har varit rätt bra :)  Bara ett par små utbrott o nåra tjattillfällen. Jag är så skör just nu. Sover som en Kratta, ont i Mage o Rygg, Zack har nån period han vänder allt till NEJ ! och Testar mig (oss) på Allt Allt ALLT ! och Kajsan kämpar med sina tänder och idag ha det varit febrigt. De har bara brustit för mig idag om nån frågat hur det är med mig eller hur jag mår... Jodå, syster fick höra mig i morse, moster litegrann o Lassevän på simskolan Samt till ett sms Marcus skicka "Jag kommer hem redan i morgon" !! :D säger som Zack - ä de sant ? :)
TACK till er ALLA som erbjuder sig att hjälpa till ! Är gärna med Zack MEN det är nog inte bara det jag behöver...Eller rättare sagt jag känner mig usel om jag lämnar bort honom, som om jag inte klarar min egna son :´(
Kajsa o jag sitter ju ihop känns det som :/ Men ja ger det ett par månader till sen så ska väl amningen va slut... kanske :/ men mammigheten då??
Men mest önskar jag nog att Zack va som för 3 månader sen, då hade vi jättemysigt när Marcus va borta, de mesta flöt på bra och de kändes ändå helt ok. Ett par tre dagar iaf ;) Men nu vet ja inte riktigt va som ha hänt ! De e ju dumt att lyssna till va mamma har att säga :/ Eller leka med något annat än vänta på datatiden ska börja.

Jag går o lägger mej, Så jag har nån sportlig chans att komma upp i morgon, har lovat Zack Folkan och lunch där :) Skönt att slippa tänka på den biten iaf ;)

Godnatt alla

Kommentarer
Postat av: Erika

moster love you <3

2010-05-10 @ 23:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0