Slut som artist...

Om jag någonsin varit det... känner mig helt överkörd, trasig och tom. SÖMNBRIST är det stora ordet :´(
Men sova får ja väl göra när ja bli gammal... ja när jag fyller 30 kanske ?

Jaja, dags att plocka lite så mannen kan dammsuga sen. Måste passa på då Kajsa sover och innan Zack kommer hem. Han ville inte med mommis o moff till stugan utan ville hellre hem. Självklart, välkommen hem prinsen ♥

I kväll kommer Lasse o Tess me barna på middag :) 3 rätters bli det *mums*

Igår blev det inget fotat... jag gick o la mig o sov istället, japp välbehövt för jänta tog i o ville äta 2 gånger i natt o sen vakna tidigt :/

Nu städa undan lite... Ses/Hörs senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0