Tack för idag :)

Tredje dagen ensam, nej fjärde ! o det går bra !  Ja, vi har inte haft några större utbrott än men idag ha det varit nära. :/ Men då e jag såå grymt trött idag oxå. Så håll tummarna hårt hårt att jag får en bättre natt än de två sista. Kajsa fick ingen vällin ikväll, tänkte testa att bara amma nu för att testa OM det är gröt-välling som gör att det blir sämre nätter. Ja det har ju varit bättre då jag bara ammat. Vi testar...

TACK Moster Erika för Birsta svängen idag :) Gör vi om när vi ha bättre med tid :)

Tänk om ja haft bättre energi så jag orkat med allt ja skulle vilja göra nu när barnen lagt sig... ja givetvis blogga lite ;) fota så de kommer ut lite på tradera, plocka undan ALLT i köket (leksaker, post, disk) flytta Kajsans kläder så det går att börja spackla/slipa där inne... eller bara sätta mig o måla naglarna me nylacket jag köpte i dag. Men de bli nog en dusch o sen sängen så jag har nån chans att fixa morgondagen.
Morgondagen är planerad o ser ut som följer... Sjukgymnasten 9.30 med båda barnen! men de gå nog bra. Sen handling på coop, Lunch och Smålandslek på IKEA med Monica, Max o Ted. De bli bra det :) Sen kommer pappsen hem ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0