Underbara underbara son !!

Prata med honom i telefonen - mammas lilla go hjärta ! ♥
Kajsa hade inte heller somnat så han ville prata med henne :)
Jag hör i luren - Kaaaajsaaaa Kaaajsaaaa Kaaajsaaa
Kajsa vrider o vänder sig för att se honom sen försöker hon ge telefonen en stor blöt puss !
Men älskade barn! De e så fina!

Jag har för övrigt ramat in de idag :)
Har två fina bilder på de tagna hos fotograf som ska upp i deras rum.
Jag visade Kajsa bilden på Zack när jag va klar med den OJ OJ vääldigt nära att hela glaset blev kladd!
* Pussa Pussa Pussa *


Sååå underbara veck på magen ;) älskar denna bild !!
StudioBus är det som tagit bilden.

och här underbara lillasyster ♥


Bilderna är bara inscannade rätt av o inte beskurna nåt så ha överseende med det :)
nä, det ska inte stå MiMa MiMa MiMa i kanten på Kajsas tavla ;)

Mammas älsklingar- båda två ♥


Kommentarer
Postat av: Mommis och Moff

Du är för "näva" snygg, det bara skiner bus om dig. Vi kommer att ha kul ihop.

2010-05-07 @ 13:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0