3 nätter på rad ...

Sundsvalls Tidning fråga om ja ville börja blogga för de, ja på nya Söråkerssidan. Tro ja avstår, men samtidigt varför inte, de e ju säkert redan flera som läser här... fast skulle ja blogga där skulle de inte bli lika mycket om barnen me bilder o liknande, för här känner ja mig lite mer anonym på nå sätt. Fast ja ha ju ingen aning om vilka som läser egentligen.

Men förstå, ja ha hållt på me bloggen nu i snart ett år !
Rätt många inlägg ha de blivit ;)

Kuligt tycker ja iaf.


Dagens Nutrilett: 4 shejks lite fisk på isbergsallad till middag. en liten bit jordnötsbars nutriletts såklart.
Träning hos sjukgymnasten - vibratorplattan skaka hejvilt !
Sen TVÅ kortis promenader så Kajsan fick somna gott o jag röra mig lite :) De gå ju bra så länge Zack gå på dagis, då är det skönt att man kan ut o gå lite, men tyvärr prioriterar jag tiden själv hemma väldigt mycket före motion. Därav två kortisar MEN bättre de än inget !!

Snart torsdag ;) spännande ! Va tro ni ha hänt på vågen? ha de hänt nånting ? Gissa :D



Dags att gå o sova ! Marcus sover inne hos Kajsan så ja slipper vakna i natt - TACK ÄLSKLING !! 3 e natten nu.


Kommentarer
Postat av: Therese

Duktig du är bejb:-)

Försökte plinga dig imorse istället för att smsa men det gick inte??



Pöss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0