Ah har ligger man fortfarande i sängen o b...

Ah har ligger man fortfarande i sängen o bara är. Skönt =) Marcus plockar disk o jag Kraxar upp mig som farmor brukar säga. Har precis pratat med mamma de har gått jätte bra med barnen! Kajsa hade sovit till 8 sen kommit upp till deras säng o somnat om till 9 !! Har aldrig hänt, att hon kunnat lega stilla i vår säng, men i deras somna hon till o med om! Skönt för de =) Nu kom marcus - jag vill ha en flottig frukost, men du då? Ska du bara ha 36 shake eller? Ja, shake o kaffe. Jag åt ju för en vecka igår! Gu vad gott det var! Super smarrigt! Krokodil, heta räkorröra och ostcreme samt en fördrink till förrätt, grymt god gryta med 3 olika sorters kött, nöt, fläsk och kyckling, och till efterrätt 3 Likörer o 2 olika choklad mousse. Sen tömde nog jag skålen med jordnötsringar ;) Tack familjen henriksson!! Grymt gott!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0