Åh suck va sjukt :(

De bara rinner ur näsan o ena ögat på mig :´( hoppas ja kan sova av mig förkyldningen i natt så ja orkar morgondagen med fullfartskajsan. Ute kan vi inte heller va för de e för svinkallt för mig. Inga täckbrallor äger ja heller så hur ska ja då kunna åka pulka i vinter ?? Näe de tänker ja inte köpa för presentkorten ja fick i lördas ! ICKE ;)

Zack o Marcus e på simskolan - Kajsan sover - Skönt en liten ensamstund ;)

Jag for aldrig iväg till Birsta, Hör o häpna jag gick o SOV !!

Så nu har jag skutit på ett måste tro inte ja orkar åka i morgon heller... inte me kajsan iaf. i så fall när marcus kommit hem mellan jobben... vi få se. Men Kajs måste ha nåt varmt på fötterna !

Nu ska ja ta o fixa kvällis till badpojken som snart kommer hem.

Puss o Hej ♥

Kommentarer
Postat av: Mommis och Moff

Sov all tid du kan det behöver du!

Kanske blir det lite sovmorgon för dig på söndag också?!

2010-11-29 @ 21:20:40
Postat av: Erika - VIKTKAMPEN

Hej!

Tack så jätte mycket! :) Är super nöjd och jag mår otoligt bra!



Jag äter LCHF ja. :) Käkade du tillräckligt med fett när du gick på LCHF? Det är många som tar mer protein än fett. Det är fettet man går ner av :)



Tusen tack och LYCKA TILL SJÄLV! :D Kämpa och jag hejjar på dej! :D

2010-11-29 @ 21:24:50
URL: http://junigirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0