ÅH vilken Middag !

Såå gott me fläskfilé potgratäng o sallad, sallad i massor me pesto till ;) samt ett glas vitt. Gött !

De blev ingen chokladpaj till efterrätt. Zack fick däremot bjuda på sin hemmagjorda glass han gjort :)
Skiva bananer och frys in. Mixa i ca 5 minuter o vips ha du bananglass ! :D god och nyttig :)
Bli nog ett perfa mellis här framöver.

*Hmm men gosak blev de ju ändå :/ ja köpte nougat ja tänkt baka me.. de slank ned en bit. JISSES VA GOTT ! o gav riktig flashback från ungdomen då man alltid fick en Guldnougat av pappa på namnsdag. O vem ha inte namnsdag idag om inte JAG =) och 

 200170 kvinnor som har förnamnet Elisabeth. Av dessa har 19954 namnet Elisabeth som tilltalsnamn.

samt  4 män som har förnamnet Elisabeth. Av dessa har 0 namnet Elisabeth som tilltalsnamn.

GRATTIS till Alla dessa =)


Nu IDOL GLÖGG BASTU OCH SÄLLSKAPSSPEL med ZACK ♥
Kajsahjärtat sover nog snart...


Kommentarer
Postat av: Mommis och Moff

Hoppas du njöt av den lilla biten nougat!

Pappa blev lite konstig då han glömt dig, Kajsa och mig!

Men kul att du kom ihåg de dagar han(vi)inte glömt.

2010-11-19 @ 20:29:31
Postat av: jennie

Den va god - men gav mig smak i munnen efter MEER !

de blev två bitar men sen ha ja hållt mig :)

Känner mig lite strong ;)

2010-11-19 @ 22:59:39
URL: http://haggkvistbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0