Dagens Intag... Aj aj aj de blev en


GRATTIS ERIKA på födelsedagen :)
och TACK (eller va man säger i min situation) för kakan !

Ja, ja åkte dit på en Chokladsnitt idag, MEN ja åt inte upp hela :)
De va min lunch det... En shake innan en shake efter, en till efter den
sen va klockan 16 o ja hade inte ens blinkat på att ja inte ätit någon riktig mat !
Gissa om middagen var underbara att sätta sig att avnjuta !
Kyckling, stekt vitkål lite tomat, paprika o rödlök som va kvar från gårdagens sallad sen ringla ja på sweet chili sås, illa bara socker ja vet men de e min last !
Det va middagen vid kl 17 de o nu bli det en shake för kvällarna är inge kul, då vill jag TUGGA !

Med 3 kg viktnedgång på två veckor känner jag mig taggad för ytterligare en vecka :)

Hoppas även kunna få lite tid i veckan för en egendag i birsta.... kanske lyckas man finna nå snyggt att ha på sig på Lörda´n - PARTAJ för Mamman :D

Är de nån som vill komma så hör gärna av Er ! Eller se Evenemang på fejjan !
Maten beställd men hon skulle vilja veta hur mycket som ska göras....

KRAAM <3 i väntan på att få ge mannen en riktig en när han kommer hem, efter tre riktiga heldagar i norr.

KRAAM ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0