Fans jävla förkyldning! ...

Fans jävla förkyldning! Kajsa sov helt ok i natt vakna 7.30 tack för det. Men då sov hon bara 40 minuter nu på dagen o vill inte sova mer. O nu börjar klockan bli för mycket för att få sova mer. Jag då, jag ligger i sängen ont i hela kroppen känns som om hela huvudet o ansiktet är svullet. De var min frissa tid i morgon det :( ny tid bokad till 5 januari. Håll tummarna! Och berlin är bokat till den 13 januari =) hoppas bara operation bli snart så jag e piggelin att åka. Usch jag hör kajsa trött o ledsen. HUR ska jag orka morgondagen? Marcus ska åka uppåt bli borta över natten. Känner att jag inte orkar - vill inte !! Men han måste väl för att kunna vara hemma efter operation... Tro de e sista natten innan jul nu, han har jobbat in rätt bra. De e ju skönt, men hur ska jag orka?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0