Gårdagens gotta höll i sig idag...

Vilken skit dag i matväg !
Och fogarna känns som gele - läskigt o ostabilt. :(
Fick mensen i morse, gick i snöslasket hem i gårkväll och upp för att hämta bilen i förmiddags.
Sen satt ja som en ostkrok i bilen för bilstolen kajsas ska få plats. Träna på tisdag igen !


Frukost: Marcus specialröra med tonfisk o majjo ! Mellan två ostskivor ! Såå gott o de blev en tre fyra sånna, o kaffe.
Lunch: Shake jordgubb. Och fika en halv hemmagjord chokladboll, en dröm o en syltkaka, samt grädde, kiwi o lite lite smak av tårtan från zacks fat.
Här börja suget efer en Pizza sätta in !
MEN de blev en hämtsallad istället :) japp ett bättre val gjordes iaf.
så Sallad me ost o skinka från cosmos bidde det. Till den blev de både bröd o dressing.
Lördagsgodiset kom fram o sonen va väldigt givmild till mor sin - inge bra men NYA TAG I MORGON !!
För ja vill ju verkligen inte gå upp de dryga två kilon ja lyckas gå ned förra veckan. ICKE !
Tänker på 30 års partaj o Nyårsfest ;)


I morgon är det Städdag !
Ja fråga Zack va han ville göra - han lyste i ögonen o svara städa badrummet !
så så bli det :) han skurar toa, handfat, badkar och golv. Spegeln ska jag ta, och väggarna behövs inte tas anser jag, även om han gärna hade velat skura de.
Sen efter det ville han gärna ta Mitt o MrM´s sovrum :) Damsuga o bädda...
De bli bra det :) då tar jag hans rum ;)
Det tråkiga i detta är att även om vi verkligen vill o känner att nu kör vi i 3-4 timmar o bara gnor o plockar så bli det ju inte så... Kajsmalajs hänger ju i benen o drar ut mycket av de man plockat undan.

hm... ska kanske fundera på marcus förslag ändå.. - Kan inte ni åka o hälsa på någon så röjer jag.
Men grejjen e att JAG vill städa ! Hallå jennie ha du fått en knäpp eller??



Ja vi få väl se hur mycket som bli gjort i morgon. Ja tro ja börjar med köksluckorna, de behöver verkligen en uppfrächning!

Ses o Hörs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0