Näe jag vill inge mer. Såå in i bombens tr...

Näe jag vill inge mer. Såå in i bombens trött! Trasig bil som suger ur oss alla pengar, kajsa snorig, kaffe utspillt, ont i fogarna o mens fick jag idag oxå. Jag känner mig tyngre än någonsin :\ Nutrilett inköpt men glömde så klart shaken äh vips o stort glas funkar säkert oxå ett par dagar. Nu Jädrans! Drömmer om en fin nyårs klänning =) och slut målet är att kunna sitta på golvet o leka samt kunna springa o busa med våra barn utan att få ont. De är en stor dröm! Rocka loss till mora träsk obehindrat, jaja kondisen lär ju oxå behöva tränas upp. Men NU är jag motiverad! Så fotograferingen på söndag, bli ju som före bilder =) förhörngngsvis fina som jag ändå kan vara stolt över, men ja pja ha råd att köpa de oxå i så fall... Dags att söva kajsa. Vi har varit på G sen 6... Puss!


Kommentarer
Postat av: Bella

Lät som du hade en jobbig dag :( Men efter regn kommer solsken :) Kämpa på och lycka till med ditt mål ^^

2010-11-04 @ 10:38:29
URL: http://isabellalindroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0