Sååå jädrans knäckt !

Hallå ska man inte palla lite vin o en sen kväll när man är under 30 !!
SHIT va ja e trött idag ! 3 timmar blev det TRE timmars sömn! Tur ja fick upp marcus vid halv 8 så ja kunde få vila lite.. låg väl en o halv timme kanske närmare två men sov gjorde ja väl inte riktigt.

Jag kommer väl va helt jädra slut dan efter 30 års festen då ;) eller ?? Tur barnen sover borta ! och ja hoppas att de inte kommer hem förrän på eftermiddagen, ja så man ha hunnit städa lite oxå. :)
Mamma de kan ja få av Er !! - Barnvakt, att ni hämtar de lämnar de och att ni ha pizza med er när ni kommer med de vid sådär en tidig middagstid ;) BRA va ?! rätt billig önskan iaf. =)
För de e egentligen TID jag önskar mig, tid för mig själv eller med Marcus... De e inte lätt att köpa, men de går att ge :)

Ja, de bli 30 års partaj här 27 november kom efter kl 16 när det passar Er !! Varmt välkomna till ett öppet hus :D
(kommer inte sända några inbjudningskort eller liknande utan läser du, o känner för att komma så gör du det. Meddela gärna ändå om du kommer så jag kan planera maten, Thai ! )

Nutriletten idag då ?
Jajjemen två shakes en bars blev det på stan då ja hade glömt en påse pulver, fast ja hade ju inget att blanda i ändå :/ men de löste sig med en bars. Fast de e ju som godis! känns såå fel att knapra i sig en härlig kaka lixom. Stor e den ju oxå chokladig o grymt god tycker jag. En sån innehåller dubbelt så mycket kcal som en shake men bra att ta till då de inte gick på annat vis.
Sen blev det Spenat fetaost paj MUMS !! god sallad och en grym vitlöks creme ! Jag hoppade brödet iaf :D
Sen hemma lite, ja väldigt lite, omellett som mannen hade fixat. O nu tänker ja gå o sova så ja slipper ta nå mer ;) Ett stort glas vatten o sen sova ! LÄÄNGTAR till Torsdag då de e vägning :)

om inte Kajsan tar o vaknar nu... hör henne :/ håll tummarna !!!

KRAAAM ! ♥

(tro K. somna om...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0