sitter o räknar lite...

Gått ned 4.4kg på 3 veckor... de e 5 vägningar kvar till nyår... kan ja nå 10 kg ?? känns lite högt me tanke på 2 FESTER och JUL samt att ja gärna skulle kunna tänka mig en GLÖGG KVÄLL me massa gott bakat eller skinksmörgåsar o farmors goda hemlagade senap.
hm...

Snittar jag 4.4 på 3 v. är det 1.4 kg i veckan. ta det gånger 8 o det blir 11.7 kg. Så varför inte nå 10 kg... hmmm :)

JA vi få väl se :) Har iaf. gett nutriletten till nyår på sig... MEN än gillar jag den, ja jag tycker faktiskt om chokladshaken :D o de e ju bra ! ja ja skulle kunna dricka många på en dag ja för att de e goda. Men de brukar bli 3 om dagen o en midda eller så både lunch o midda ibland. med mycket grönsaker.

som sagt vi får väl se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0