Sötnöten då ! De e väl inte så här man äte...

foto1056 (MMS)

Sötnöten då ! De e väl inte så här man äter banan?! =) De är så skönt att få vara hemma med bara mannen. Inge ont om barnen, men har ni barn tro jag ni förstår. Känns hellyxigt att kunna städa o plocka utan att någon ropar på en drar i en och menar va med mig va med mig. Jag har tagit väg i barnens alla urväxta kläder! Shit vad tid det tar! Och alla minnen =) men nu ska de iväg! Kläderna e upphängda och lagda i högar =) kom o köp av mig ;) innan vi fixar Loppis. Förhoppningsvis bli det sista helgen i oktober. Hoppas! Nu ett glas vin och fortsätta =)


Kommentarer
Postat av: Tuija

Härligt att fått rensa! =)

HUr mkt och vad har du till pojk i st98-110/116?

2010-10-02 @ 21:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0