Helt rätt beslut igår ! ...

foto1019 (MMS)

Helt rätt beslut igår ! Ja att plocka ned studsmattan. Idag e de MINUSGRADER !! Usch o fy de bli så definitivt då att vintern snart är här. fy vi som har så mycket att ta reda på ute innan snö o vinter kommer. Det per ju för jävligt ut här. Dynorna till ett exempel innehållet som fågel kräken dragit ut. Jaja bara klantigt av oss att låta de vara ute istället för att slänga de :\ sen lekstugan skulle behöva en total uppfrechning både inne o ute. Byta brädor. Nån som till hjälpa? ;) ne nu bli det gröt kok innan jag åker på barnLoppis hos en vän. I hopp om att hitta lite coolt till kajsa ;) jag e rädd jag hittar för mycket bara! Puss o hej =)


Kommentarer
Postat av: Frida

http://www.underbarabarn.se/VinnEntrbiljett.htm

Där kan du tävla :)



:) Tack för grattiset...

Jag tävlar rätt mycket, och vinner därefter :)

2010-09-26 @ 08:52:21
URL: http://phridan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0