KAJSAKALAS hela dagen !!

Vilken Kalasdag !
Dagen börja 06.15 och Kajsa hitta alla ballongerna i köket. De gjorde henne aningens piggar även om de inte ser ut så, men tyvärr hjälpte de inte mig till att känna migg pigg o uppåt :/ såå trött !

Sen vakna pappa o brorsan då fick ja paket :D
   
Frukost och ett till paket :)
    
Sen kom mina vänner o kalasa med mig ! :)
Först lunch, fiskbullar till oss barn o köttfärspaj till mammorna. SEN fick vi fika tårta o mariekex.
Men ja va så trött så trött så jag fick sova o smaka tårta när ja vakna.
    

Ena med Mjölkchokladfluff(grädde) och banan. Andra med Vitchokladfluff och blåbär/hallon.
Hanna, Svea och Sotti.


 Söta lilla Svea

 
Pappa kom hem från jobbet me ett paket till :D En talande teletubbies :)

Farmor (mummu) o Heldor kom oxå med paket !

Och jag fick MIN första TÅRTBIT ! men de va sådär gott...
Visst ja åt men de gick inte så fort :)


Hurra! Kusin Stina kom !!

Även Gammelmoster Annika, Ove och Gammelmorfar :)


Faster Annika med familj från Göteborg ringde o sjöng.
Synd de inte e en rörlig bild, Kajsa tokdigga med huve :)

Nu e ja trött, TACK för alla presenter !!
Godnatt ♥

Ssschyyy berätta inte för Kajsa att jag fick tårta till kvällsfika ;)


TACK för en BRA dag !!
och snart lilla älskling är du Ett på riktigt ♥ 20 minuter kvar ;)
Söndag bli det Kalas igen !! Ja för Er som vill fira, eller bara fika, men inte kunde komma idag.
Så VÄLKOMMEN DÅ ! Då finns det ny tårta ;)

KRAAM ♥


Kommentarer
Postat av: Mommis och Moff

Gammel moster A gör sig bra som lekledare,

är det imse vimse Annika som sjungs?

2010-09-17 @ 08:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0