Mamma o Pappa kom idag =)

Jag känner mig lite gladare o piggare :) dansade ned för trappen nu när barnen somnat för att hänga tvätten o slänga i dagens fjärde maskin. Nynna sen glatt när diskmaskinen plockades ur o insåg att de e nog bland de första gångerna jag tömmer den INNAN de finns disk på bänken att stoppa i den :) Nöjd o stolt att jag gjorde det med glädje :)

Var kom denna styrka ifrån ??
Att mamma o pappa kom idag ?? Att mamma tog o röjde av diskbänken o smällde igång diskmaskinen, eller att pappa gjorde nåt me datorn så den gå snabbare ?? Att de hade glass med sig ?? Eller att jag kunde gå i tvättstugan utan att få massa annat där nere utdraget samtidigt som ja försöker göra det som ska göras där ?? Att ja blev av me ytterligare några äpplen från trädet ?? 
Tro nog att de va bara för att de kom o va här en stund :) Ja blev så glad när jag hörde bilen :) 
Tack :) Ja ni kanske inte tycker att de var så stor insats idag, men för mig va det det !! Bara att få gå ned i tvättis en sväng ! såå skönt känns som ja fått lite gjort idag då ;) 

I morgon bli det en sväng till sjukgymnasten igen o sen förhoppningsvis en prommis. Sen på Eftermiddagen kanske vi testar kyrkis ute i tynderö, ja de e ju i samma hus som Zack gå på dagis. o börjar precis då de e dags att hämta, sånär på en halvtimme omlott.

AAAH är klockan redan halv 12 !! Bäst att borsta de "vita" o krypa ned i sängen. Hoppas på en god nattsömn i natt. Natten till idag va ja nog bara vaken en eller två gånger. Stackarn hostar lite på nätterna men inget på dagarna så ja vet inte va de e... vi skyller på tänderna ;) MEN nu e de verkligen en tand på G. !

jaja, godnatt gott folk ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0