Nöt-Cremé !!

Finns de två av i mitt kylskåp, fanns tre men en har snubblat in i min mun...




I löööööööööve it !!

Men idag då, ja jag o malajsan skjutsa killarna, Zack o Axel till dagis sen åkte vi till drakborgen för bus. Ja, Bus blev det :) Med Jamie o Camilla.
Jamie tog sina första steg mot mig :D mot mig - ha! stolt då eller ;) hehe.
Sen åkte jag o Kajsan mot birsta city och polarn o pyret.
Kajsa fick en filt

Filt med äppeltryck på en sida och ränder på den andra. Sidan med äppeltryck är i bomull och sidan med ränder är i mjuk velour. Mått: 84 x 84 cm.
Såå underbar !
Hon älskar filtar ! Men har lixom inte fått någon egen utan alla e ju ärvda från Zack så ja tyckte hon kunde få denna myspysfilt som ja bara ramla över idag.
Sen kändes de ju som att ja hade "pengar över" då ja hade med ett par vantar som ja köpt där men tyckte de hade blivit vääldigt slitna och tyget såg som vridet ut så de hade spruckit.
Jag sa som det var att ja vet ju inte hur dessa ska bli eller va de håller för kvalite då de e första paret vi har.
Hade frågat om de i stan utan att ha de med o då sa hon att en säsong va de i sämre kvalité så de bli säkert en reklamation, ta med de bara. Så varför inte visa upp de tänkte jag. Och tydligen va ju jag helt rätt ute då de blev en reklamation av de. TACK nya höst/vinter handskar i en storlek större. :)
Så vantpengarna gick till en filt :)

KRAAM !!

ps. bara 9 dagar kvar till mamman flyger - wiiiiii =D


Kommentarer
Postat av: vintageretroprinsessa

Hallå åg at du köpt denna PoP filt ch undrar om du r villig sälja den ? söker den som snutte till min dotter :)) Mvh Jessica och bambi Maila mig gärna

2011-07-22 @ 00:31:27
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0