TACK gammelmoster Annika och kusin Sandra !!

Ja super TACK för idag :) Jag hade en mycket trevlig eftermiddag me stadsbesök och inhandling av ny Bh o Trosa. Annika va me o tog väl hand om Kajsa medans jag testa bh i den minimala provhytten inne på Sköna Under. Måste säga att de e väldigt duktiga o kunniga där inne. Tro man betalar lite för deras kunskap oxå ;)
TACK mamma o pappa för fjolårets julklapp :) nu e presentkortet upphandlat, både mitt o systers ;)

Ja o medans Jag Annika o Kajsan va i stan stanna Zack hos Min kusin Sandra för spel tajm :) Äppelkaka, spel på dator och sällskapsspel, vem där o steka ägg är deras favvisar :)
TACK SANDRA !! 

Jo men Name it hade ju 70% utförsäljning i dag oxå ! Butiken i stan ska stänga. Byxor och en solhatt till Zack, tre tröjor, två kjolar till Kajsan = 257.50 Helt ok !


Nu sova så jag orkar upp till sjukgymnast daten i morgonbitti.
JO ja ringde ju läkaren idag ang. knölen i magen vid naveln. 20 september fick ja tid... 2 veckor fram :/

pöss o godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0