TACK underbara MAMMA o PAPPA !!

Super TACK till mormor o morfar !!
Mommis o Moff va här medans ja va på föräldramöte på Zacks förskola. Allså såå himla bra personal där !
De verkligen ser barnen o var barns behov. Tänker positivt och ser verkligen ut att älska sitt jobb.
Vi e glada att vi bytte förskola.

När ja kom hem va disken plockad
Kajsa sov
Zack låg i sängen 
Ni få gärna komma igen ;-)

Hoppas ni oxå tyckte det gick bra. Zack va iaf. väldigt glad över att ni va här :)
Vi myste, busa lite, skratta o läste ett kapitel i boken - härligt !

Fråga om han hade ätit nån middag - jaaa men sjääälvklaaart mamma ♥ 



Idag va jag o Kajsan på folkan - lunch me tjejkompisarna o lek o bus ! Kajsa lärde sig nå nytt - klättra upp i sofforna där !! näe hon ramla inte o slog sig trots flera spring o kullebytteförsök där. *pust* men mamman fick sig ett träningspass ;) nä inte kul få ju ont i fogarna :( behöver göra vääldigt lite nu för att de ska kännas.
MEN ja ringde ju läkaren igår o fick ett par tre tabletter utskrivna. Så ja ska ta min dos nu o sen e de sova!
2 tabletter 3 gånger dagligen i 2 veckor !! Hoppas de hjälper mig till två bra veckor och att ja e bättre sen...  hoppas ju kunna träna lite extra under dessa veckor.

I morgon bli det drakborgen för mig o kajsmalajs sen in till birsta city för byte av byxor till Zack o inhandling av nya vantar åt honom på polarn, om inte intersport ha nå bra.


Tack igen mommis o moff - massa värt för mig !
Hoppas de skötte sig så ni inte bangar på lördag ;-) För då ska här städas !! ORDENTLIGT !! i dagarna två =)

KRAAAAM !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0