Tokfia !

Gick o la mig igår o hade me mobilen, tänkte slänga in ett blogginlägg men SOMNA mitt i skrivandet ! Tyckte inte ja va så trött men tydligen ! Hade även lämnat datorn o ett stort glas vatten på vardagsrumsbordet, tänkte äh ja tar de i morgonbitti... Skulle ja ju inte tänkt. Kajsa vakna vi gick upp jag gick på toa o hör från vardagsrummet hur ett glas småslås mot bordet, ädä ädä hör ja henne säga o ja fick lätt panik ! Fast ja tänkte även på drulleförsäkringen o tänkte sitta kvar ;) Men ja hade "tur" de va bara tv-dosan som fått sig ett bad, den stod i vattenglaset ! Datorn nästintill torr sånär på bokstäverna G o B.


Hitta denna på en sida me massor av väggdekorer ! Vill köpa till barnens rum.. denna till Zack då ;) Kaxigt !
Ikväll läste han ut en 100 sidors bok ! knappt en timme tog det. LasseMajas detektivbyrå. När "ska" man kunna läsa sånt? Trean ?? Vi går o lånar en ny i morgon :) 

Zoomysteriet

Båda barnen bättre i förkyldning så vi åkte till Kärmor på lunch. Ja jag såg på en dokumentär om Huddiksvallsteatern där Mats Melins (alias ICA- Jerry) flickvän kalla sin Svärmor för KÄRMOR - de tyckte ja va gulligt :)



Shit vilka goda biffar hon gör !! Eller om de e Heldor, de vet ja inte... Goda e de iaf. Så skönt att komma ut en sväng efter att bara vara hemma.
I morgon kommer Kristin o Barnen, Moa o Alice. De gillar vi, en hemmaplansdag men med träff av trevligt folk :)

Fy jag har bara tränat en gång denna vecka o jag har suuper ont i fogarna! Verkligen super ont :( Kanske ja kommer upp i morgon o kan göra ett pass, känns så jädrans halvdant just nu. Behöver få komma dit själv utan barn för att det ska ge mig mest. Ska se om ja ta mig upp i morgon, behöver verkligen det !

Jo men mer Kajsa tok idag va ju att hon stod o pilla på datorn, medans ja spela tv-spel ;) Zack brister ut i skratt - MAMMA KAJSA HAR VÄNT HELA SKÄRMEN !! HAHAHAHA!!
Jo mycket riktigt hela skärmen va upp o ned och musen körde åt fel hål mot för va man drog den! PANIK !! va ha hon tryckt på?? Jodå lilla klåfinger hade lyckats hålla ned TRE - 3 knappar samtidigt ! Hon lyckades vända hela skärmen ! jaja lite kul oxå för nu ha jag lärt mig ett bus ;) hehe.
Ja, ja fick ju ringa pappa om hjälp för själv fixa ja inte till det, han fick googla o då hitta vi :D


nähäpp nu e de väl bäst att ta sig till sängen så ja inte somnar vi datorn idag ;)

kraam !!


Kommentarer
Postat av: Mommis och Moff

Kajsa är en som det verkligen går att ha kul mé!

En riktig rackarns tjej!!!

2010-09-24 @ 06:08:03
Postat av: A

GOA HÄRLIGA LILLA KAJSA! =D

2010-09-24 @ 09:41:28
Postat av: Arntkatharina

This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck.

2010-12-20 @ 08:08:18
URL: http://arntkatharina.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0