Två små ljus ...

foto0997 (MMS)

Två små ljus med fredagsmys till bolibompa och favoriten tant Lyckra o markus. Vår marcus e hemma sent :( kört från piteå tro ja de var. Hemma kring 22... O då e de HOCKEY !! Min kvälls plan e att sitta ned o titta på idol sen börja se hockeyn o missa slutet, för då har jag somnat i marcus knä =) skönt att kajsas rum e klart =) då slipper jag Pyssla med det i kväll =) fast ont har jag, alldeles hård på-i magen :( skönt att få kolla upp det på måndag! Men självklart rädd för vad det kan vara...


Kommentarer
Postat av: Mommis och Moff

Vá inte rädd älskling, så fort det gör ont brukar det gå att göra något åt.

Hoppas du hinner se lite av hockeyn iallafall.

P&K

2010-09-17 @ 20:01:08
Postat av: Jennie

klart ja e orolig !

livrädd för en operation ! Men va e en sån mot för ett bättre liv ?? vi får väl se va de kan va...



usch ja e verkligen rädd...

2010-09-18 @ 23:47:23
URL: http://haggkvistbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0