Vilken dag jag haft =) Mamma passa barnen ...

Vilken dag jag haft =) Mamma passa barnen medans jag klippte o färga håret. Och medans jag hitta jeans o tröja på Hennes. Hann Fråga på Polarn om ett par vantar Zack nött sönder eller om de e tvätten skulle komma in med de för en sändning hade de haft problem med. Och guu vad mycket fint de har där! Såg en klänning som ja föll Pladask för. Svarta byxor till Zack o inte minst en tröja till mej =) Samt sprang o köpte present till farmor. =) Sen hämtning av barn, hann morsa på pappa o vidare till farmor. Kajsa fick Ettårs pengar till en ny matta till sitt rum, TACK ! Sen hem o njuta av thai maten ;) Sen kom pappan i huset hem ! Hurra! Så nu har vi två rena lukta gott barn sovandes i var sin säng. Så de bli godnatt för oss me =) ser framemot morgondagen med världsrekordsförsök, show med nina o marcus från bolibompa, lådbilsrally och ute bio i 3D =) hoppas även kunna spika nån list innan vi ska gå... Kraam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0