Sådärja ! Sista Nutriletten dragen. ...

Sådärja ! Sista Nutriletten dragen. Sista för denna vecka o jag räknar med en viktuppgång på 2-3 kg denna kommande vecka. Trist men sant. Men jag har ju mitt val att låta bli chips godis punchspetsad oboy limpmackor med mera. Men de vill ja inte! Fredag bli de Nutrilett igen, ELLER om ja tagit mig till de stadie att börja med lchf igen. Skulle ju vilja det, men de e smidigt o lättsamt med Nutrilett. Äh vi få se. Men nu ska sängkläder packas - björnrike snart kommer vi =D


Kommentarer
Postat av: charlie

hihi :D tack för kommentaren!



gumman rekommenderar hellre lchf om du såklart ej vill ge atkins en chans ;) men pulver kmr gö att du alltid går upp 2-3 kg minst när du slutar .. bättre o gå på ngt som e långsiktigt? Hoppas ni har kul på resan.



Pussaa

2011-04-03 @ 11:16:15
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0