Hemma i sängen med en vätskefylld kropp. V...

foto2403 (MMS)

Hemma i sängen med en vätskefylld kropp. Vinbål, minntu, vitt vin, rött vin, öl, kaffedodley, cider Ja en jävla blandning som ni ser... Hur mår Jennie i morgon? Bra tro jag =) man ska leva på hoppet ;) jag är ju inte full eller så nu så de ska säkert gå bra. Men jäklar vad uppsvälld jag är! Samt missa denna veckas viktnedgång oxå :\ men vad gör man inte för syster ;) hennes hippa juh! Men stolt över mig när maten skulle beställas. Kyckling ris utan ris =) grönsaker istället. Najs! Nähepp nu ska mamman sova! Hoppas syster haft en bra dag ! Hon blev iaf väldigt lurad och överraskad! =D Tro hon tyckte det var bra =) ÄLSKAR DEJ SYSTER <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

jo da dt var helt ok drack ej så mkt dock o dt gjorde att man såg hur folk e ute haha ej så kul. gick t ett ställe där ingen kotte var under 35 +. aja men lite kul var dt iaf :)



haha sweet var du ute med syrran som jag fattade av inlägget? E dt nya tag nu på måndag? Iaf för min del. drar igång fas 1 igen fram t 16e oktober och sen får vi se hur dt blir.



puss

2011-08-14 @ 17:09:57
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Mommis & Moff

Hon ser ju lika tokig ut som vanligt, den lilla lolan ;)

2011-08-15 @ 16:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0