Syskonmatchning på hög nivå från villerval...

foto2476 (MMS)

Syskonmatchning på hög nivå från villervalla outleten =) På den gröna klänninens bakfickor är det vita stjärnor precis som på byxorna till Zack. Ett par i manchester ett par i bomull som är tänkt till våren. Rätt nyligt inkommen på hotellrummet. Såå skönt att ta av skorna =) Mötte jessica mitt på dagen, åt en mycket bra lunch. Sen gick jag vidare själv. Strosa runt o kika på typ allt kändes det som. Hitta en supermysig butik med bara hjärtan! Lovely, vad kär man blev där inne =) Nu ska jag ta mig en middag. Tro jag tar med tidningen sen kan jag sitta en stund. Gick o köpte enny baddräkt till mig oxå, fall jag skulle få för mig att gå till relax avdelningen. Men kl är sedan 19 och jag tro det blir slapp i sängen efter middagen. I morgon tåg och buss till Gekås =D och det bästa marcus kommer dit och går med mig =D fast det kommer bli dyrare ;) Ja han bli ju köpgalen ;) haha! Näe men det gäller att passa på att handla då man ändå är där =) BRA man jag har! <3 Nu middag! Kraam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0