Bosch was32464sn


Bosch WAS32464SN (Vit)

Yes bos så heter maskinen vi har klickat hem, En Bosch was32464sn, nätshoppat en Tvättmaskin ! Tekniken går framåt. Men va tusan kan man köpa den minst tusen kronor billigare på det sättet så e väl de ok ?! :)
Kommer hem 19 dec. då har vi varit utan maskin i 3 veckor !! Kan ni tänka tvättberget ?? Fy 17 !! Sitter här o nu i samma kläder för 3e dagen, ja jag har bara varit hemma i de så de är inte så snuskiga ;) inte än haha!
Bli till att åka till nån kär vän eller släkting o tvätta en maskin eller två. Börja behövas kan ja säga... Tur vi/barnen har mycket kläder ;) Sånna här gånger behövs det... Så där hade jag försvarat "alla" mina köp till kidsen ;) visst ?! =D

Tro ja behöver baka lite nu... nä inte för att jag behöver kakorna utanför att det är rogivande och kul :)
Ska iväg på glöggkväll i morgon så jag kan ju ta med de dit om inte min frys vill ha de.

Coccosflarn med vaniljsmörkräm
imellan (om ja hittar receptet)
Underbara Chocolate chip cookies som är farligt goda!
samt kanel drömmar skulle ja vilja göra :)

Eller ska ja dra igång med lussebullebaket ??
Ska hitta receptet på de jag gjorde ifjol bara :)

Så här ha ju inte jag tid att sitta !
Tvättstugan ska röjas oxå !
och julklappar ska slås in...
oj oj upp o iväg :D

Min lugna hemma dag... ;)
Sen hur mycket som egentligen görs är ju en annan femma...
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0