Min nisse har funnit ett rosa lack åt mig ...

foto2741 (MMS)

Min nisse har funnit ett rosa lack åt mig =) naglarna skall målas idag! Fick frågan igår vem jag får alla paket ifrån, och det kan jag inte svara på än... Men den 24e vet jag =) Så det är en hemlig nisse ;) vi är typ 8 som öppnar paket var dag. Vi har gjort åt varandra men ingen vet vem som får av vem =) förutom hon som ordnat detta då, hon vet nog vem hon fått av. Jätte kul idé =D längtar redan till nästa år, tänker börja fixa paket tidigt då så bli det en ännu bättre kalender =D


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag vill GÄRNA vara med nästa gång om det finns plats, jättekulig idé :-) Hoppas allt är bra gums, Kraaam <3

2011-12-11 @ 10:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0