Näe de blev visst inte som ja tänkt mig...

Marcus kom hem tidigt, nej nej inge fel i det :) Bara bra för då kunde jag åka på Willys o storhandla. Men middagen blev ju inte som ja planerat... men de blev väldigt bra ändå. Marcus o Kajsan åkte upp till Micke o barnen o ja blev ju borta lite länge så middagen kröp ju på. När ja kom så står det en riktig pannkakspappa vid spisen o vänder pannkakor i dubbla stekpannor! Kändes som de blev pannkisar för ett helt kompani :) Jessica fick lyxa hos frissan i kväll så när vi väl ses så ses vi ändå inte :( Jaja. Pannkaksmidda blev det o ja hade köpt dubbla packar rosa/lila tulpaner (18 eller 20 stycken) åt de som ett litet tack för allt de ställer upp me.

Kajsan fick testa en ny välling ikväll. De hade köpt ny till Hanna men hon åt den inte, så Välling för 15 månaders me päronsmak blev de ikväll för Kajsan. Jodå den åt hon, nu återstår bara att se om den håller henne mättare i natt o kanske tillomed kan sova lite längre :)

Men herregud är "Sveriges värsta bilförare" sant ???

Godnatt allihopan ♥

Ps. e ja off i helgen så e de jobb hela helgen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

aw vad söt du e tack att du förstår var rädd att folk kanske skulle ta dt fel, men blir ba ledsen ibland av alla kommentarer.



det e en kamp för mig en kamp jag har haft sedan jag var barn och jag har alltid haft målet 55 kg och aldrig tagit tag i dt- som närmast kom jag janu 2007 då vägde jag 59,5 kg... hur många år sedan var inte dt. detta e första ggn jag går så länge på en diet o första ggn som jag vill detta mer än ngnsin. ingen mer jojjo bantning ingen mer tycka synd om sig sj. detta blir en kamp jag kmr ha mer elr mindre hela livet..



gud vad söt du e dina ord betyder otroligt mkt spec nu <3 tack hjärtat

2011-02-17 @ 21:40:17
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0