Inte vilken dag som helst !

Nä! För precis 2 år sen sitter det en liten kille på 3.5 år o säger:
- Mamma, jag får snart en lillasyster... eller lillebror. Jag önskar mig en riktig lillasyster i julklapp.
Mamman börja gråta för han visste nog inte hur rätt han hade. Mamman hade nämligen sett ett plus på stickan den morgonen.

Ja de va då vi fick veta att lilla underbara Kajsa fanns i magen ♥

Så vi tog o målade en tröja ♥ De va så vi berätta för släkt o vänner.



Lilla Kajsa Ett par timmar gammal ♥

De här är Kärlek det ♥



Så nu tjatar den nu 5.5 åriga killen att ja ska spela supermario bros me honom - bäst att göra det ;)

Men innan de vill ja sända ett GRATTIS till KUSIN JUDITH som fyller 2 år idag ! GRATTIS !!


KRAAM ! ♥

Kommentarer
Postat av: ♥Ska vända mitt liv till det bättre.♥

oki Fast jag sa aldrig varför inte åt.



JO jag testar gärna på din blogg

2011-01-09 @ 13:30:32
URL: http://viktenskabort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0