♥ Min underbara Man ♥

Jag for iväg o storhandla me Helena på Willys. När ja kommer hem är det helt rent på diskbänken samt att Båda barnens rum har inte en pinal på golvet ! Var sak på sin plats. Underbart ♥ TACK Älskling !

Dagis dagen gick bra - Kajsa vinka glatt när vi gick därifrån och ja hoppas hon längtar lite till i morgon. Då e de 2 timmars besök, o pappsen e med henne då. Själv ska ja till sjukgymnasten o träna, ge mig på motionscykeln oxå. Hinner ja så bli de Wii hemma.

Nutriletten blev kompis me mig idag igen efter uppehåll för mys i Berlin. Ny förpackning inhandlad så de e bara att köra på igen.
Jag äter ju ett mål mat om dagen, middag. Idag blev det spaghetti o köttfärssås. Tog lite spaghetti o åt i princip bara köttfärsen, men den ja gjorde idag innehöll massor av grädde o cremefraich ! hmmm klart ja få i mig mindre kcal än förut när ja åt men om ja gör som i början av nuttrilett intaget så ska ja se de händer mer på vågen oxå.

Köpte kyckling idag så kyckling o sallad för mig bli bra :) GOTT är de oxå ! och klart bättre än fettigt gjord köttfärssås.
I morgon står det hemma gjord pizza på menyn, zack har valt det så han ska minnsan få stå o grejja den med mig oxå. :) Han ville ha kyckling, annanas, banan o russin på. Ingen tomatsås eller ost ! så vi gör väl ett hörn me de åt honom :) själv vill ja då både ha tomatsås o ost, jo en liten bit kommer ja att äta. Viktigt att visa barnen att ja äter oxå, o inte bara dricker shakes eller tjockgojset ja brukar göra av pulver påsen.
(blanda me mindre vatten o äta me sked)

Men att ja gått ned under berlindagarna e för mig ofattbart!

Puss o Godnatt min underbara Skatt (Zack) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0