TACK O GODNATT - VILKEN DAG ! ...

TACK O GODNATT - VILKEN DAG ! Första jobbdagen på väldigt länge är avklarad =D Gick bra! Kändes kul! Hoppas den känslan håller i sig ;) Lunchen bestod av en Nutrilett o kaffe med en gammal amelia tidning vid ett ensamt bord. Såå skönt! En kvart nedsjunken i en tidning :) i morgon ha jag en timmes lunch ;) Efter jobbet bar de iväg till sjukgymnasten för träning. Hem grejja middag - tog det lugnt en stund, barnen var lugna och mannen var hemma så skulle jag kunna tänka mig ha de lite oftare ;) Sen snabba ryck till simskolan med Zack hem kvällsfika till honom o iväg igen för mig. Tillbaka där dagen börja, jobbet. Möte i dryga timmen. Men nu så ligger ja trött trött i sängen, lyssnar på kajsas snusningar o längtar till morgondagens hemkomst efter 6.40-16 pass. Pussas o kramas !! Mamman har ny mammakraft =D älskar de mina här hemma!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0