HEMMA !! Och suget kom som ett brev på pos...

foto2319 (MMS)

HEMMA !! Och suget kom som ett brev på posten, eller som denna underbara tidning som jag fann i posthögen. Lite för många gröna oliver o bars har slunkit ned, vet varför, dålig lunch. Helt atkinsvänlig men på tok för lite och för sent. Men vi har ändå hållt oss på banan :) hyfsat iaf. Ska väga mäta i morgon ;) tro inte på någon nedgång men stått still är vi nöjda med :) Kajsa somna gott i sin säng vid halv tio snåret. Zack blundar nog snart han med. Lika så jag för marcus slog på en film... Men först tänker jag berätta om dagen =) Börja i gävle, barn o mamma sov pappan åkte för jobb. Men skit han åkte en timme för tidigt så han kom tillbaka o åt frukost med oss, packa ihop oss o vi åkte alla ut till 'jobbet'. Barnen o jag gick på barnens hus. Kajsa fick sig en ny 'i drömmarnas trädgård' film. Den kördes i bilen o kajsan var halvnöjd. Det blev ett glasstopp i tönnebro. Sen vidare till huddik o mulle meck fick sig ett besök. Tyvärr hade Fagerströms Karamellfabrik stängt :( Men vi tog oss hem ändå :) Med trädgårdfilmen på i bilen somna kajsa. Zack satt o spela Nintendo ds så han var ju nöjd. Skönt att komma hem! Mindre kul att M ska jobba i morgon. Jag måste kolla festkläder till lördagens julfest. RÖTT är temat. Så nu film! =D Kraam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0