JIPPI !! JAAA =D Ett delmål nått !! Inser ...

JIPPI !! JAAA =D Ett delmål nått !! Inser oxå att jag faktiskt väger 6-7 kg mindre än när jag blev gravid med kajsa =) Träffa en person igår som trodde jag köpt ny rumpa =D de ni ;) ja till den bättre rumpan. Tack för den! Ikväll är det JUL FEST =D Tomtarna framme luvan på julmusten packad o röda kläder framtagna =) redo ! Men frågan är, är det värt att inta alkohol o chips ikväll? Kommer garanterat vippa över delmåls strecket igen då.... Hmm vi får se hur jag känner ikväll. Tro nog jag dricker något men de behöver ju inte bli lika mycket som det hade kunnat bli annars på dessa sommarfester... Ja vi får väl se ikväll. Puss o hej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0