Mitt lilla glassmonster!

foto2267 (MMS)

Mitt lilla glassmonster!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vilken sweet o engagerad kommentar. Helt underbar o läsa! :D glad jag blev



När dt kmr till bars så skall man ta den totala kolhydrats mängden för en bars minus sockerpolyper. Problemet är att dt inte står dt i alla barsen. Mattrix pro baren den kokosnöt smaken innehåller 5,3 lr liknande - vet för köpte de i polen. På de 50 procent protein bar står dt på hemsidan så dt e sweet. Whey pulvret räknar jag som noll då dt e 0,1 kolhydrater per servering.



om dt e intre bars räknar man kolhydrater minus fibrer.



har också funderat på diet pro bar, vet ej om de e atkins vänliga men de verkar bra. Kan du kolla innehållsförtäckningen när du får de?



Du, inget du frågar e dumt! Jag tycker whey e mkt godare än nutrillette. Med vatten e dt gott men med mandelmjölk, MUMS! Finns på speciella hälsokost affärer. Ska testa med soja mjölk i kommande vecka :)



tänk på att protein pulvret är ej måltidsersättande utan ngt som skall hjälpa till i träningen eller och ha som mellanmål



ja men släng nutrillette i PAPPERSKORGEN!



är så glad att du engagerar dig i detta, du e skit duktig och tack för alla fina ord!



DU kan bara fråga på dt vet du ;)

2011-07-06 @ 10:14:18
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0