Gårdagen...

Ja lova ju skriva om gårdagen :) Börja me att lämna barnen på dagis för att själv åka o träna på himlabadet. Ett Wet West pass =D kul va de ! O Stolt blev ja då ja åkte själv utan nån me mig :D Sen då, ja jag tåga rakt in i lokalen rätt fram till ledaren o sa - HEJ ! vet du ja ha aldrig varit här förut så ja ha ingen aning om va ja ska ha för saker med mig ned i vattnet. Gunilla som ledaren hette blev nog rätt glad av min ärlighet o visade glatt västen/bältet, handskar o hantlar =) ja de e inte heller likt mig. STOLT !

Sen träffa ja föredetta kollegan Marie på stan. För mig blev de en sallad o kaffe hon tog sig en latte. Gött! Kul att träffa henne o höra om hon o hennes killes resa i 5 månader ! såå kul för de o wow va de får upptäcka! härlig historia :)
Vi satt o surra tills de va dags för nagelfix o sen hämtning av barn.

SNACKA OM EN REN MAMMAEGODAG, VÄLBEHÖVD  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0