Två ned ett upp Två ned ett upp...

Hälften kvar tills ja får opereras.
Jag känner mig bättre i bråcket o de bråkas inte lika mycket med mig :)
Tänk om de skulle kunna försvinna av sig själv så ja rent av slipper opereras - hoppas kan man ju ;)

Men de här känns som en varannanveckas viktnedgång. Varför ?
För ena veckan jobbar jag typ 44 timmar o andra veckan typ 32. Det innebär veckan jag jobbar mycket går det mycket nutrilett påsar vilket ger mer minus än veckan ja jobbar mindre o är hemma mer med barnen. Då äter ja mer vanlig mat. Så de känns lite som två steg fram ett bak, två steg fram ett bak... men i de stora hela går det ju nedåt. Sen sättet att gå ned på, hur bra är det ? jaja, idag funkar det iaf. vi får väl se hur de ser ut om nån månad...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0